【チェコ語】からくりピエロ【VOCALOID】



ボーカロイド曲【からくりピエロ】のチェコ語fandubです。

歌っているのはAelynnさん。


Už druhou hodinou tu s touhou jedinou:もう一人で二時間も
Jen na tebe čekám, i když vím, že je to marné:あなたを待ってはいるけど、それが無駄なのは分かってる

Mraky, davy lidí mé neštěstí vidí:雲も人も私の惨めな姿を見て
A i když potichu, jistě se mi musí smát:静かに、そして確かに私を笑ってる

Je to tak prosté a jasné,:とても単純明快
však srdce mi div nepraskne:でもなぜか私の心は折れない
Přiznat si to je prvním krokem,:それを受け入れたら
jak dát soužení sbohem:悲しい別れへの第一歩になってしまう
Nemůžu tomu uvěřit, nebo spíš nechci uvěřit:信じられないのか信じたくないのか
Že ve tvých myšlenkách a taky v srdci tvém:あなたの頭でも心でも
jenom směšným klaunem jsem:私は笑い物の道化師でしかないのだろう

Ah, točím se, točím se:回って 回って
a už nevím, kudy kam:どこへ行くかもわからない
Ah, dusím se, dusím se,:息が切れて切れて
už nedýchám:もう呼吸ができない
Ah, je to tak, tragický osud můj držíš v rukách:私の手に握られた悲しい運命
Všechny mé naděje drtíš na jemný prach:私の全ての希望を粉々に砕く

Země se dál točí, vůbec nezakročí:地球は止まることなく回り続ける
Můj smutek nevnímá, hodina minuty střídá:私の悲しみも知らず回り続ける

Napočítám do třech a zadržím svůj dech:息を止めて三つ数えて
Se zlomeným srdcem mě tu klidně čekat nech:落ち込んだまま立ちすくむ

I když je to jen náhodou, osud s nejasnou příčinou:それがただの偶然でも運命でも
Sama moc dobře vím, že odpověď už v hloubi duše znám:心の中で答えは出てると自分ではわかっている
Bylo to pouhou vteřinou, kdy tvá ruka chytla tu mou:たった数秒でその手は私をつかまえた
Se smělým úsměvem a s tvými gesty:その強気な笑顔と仕草で
jen navždy spoutal duši mou pouhý klam:永遠に私の心を惑わし続ける

Ah, točím se, točím se a už nevím, kudy kam:回って 回って どこへ行くかもわからない
Ah, točím se, točím se a už nevím, kudy kam
Ah, dusím se, dusím se, dusím se, už nedýchám:息が切れて切れて もう呼吸ができない
Ah, dusím se, dusím se, dusím se, už nedýchám

Ah, změním se, změním se,:変わって 変わって
takhle už to nejde dál:変わっていくことはない
Ah, bojím se, bojím se, :怖くて 怖くて
strach mě svázal:恐怖が私を縛る
Víš, už mám dost,:わかるだろ もう十分だ
půjdu hledat jinam svoje štěstí:他のどこかで幸せを探すことにする
Nebo mi srdce pukne tupou bolestí:痛みに心が張り裂けそうだ

Ah, točím se, točím se a už nevím, kudy kam
Ah, dusím se, dusím se, už nedýchám
Jo, je to tak,:そうだ
jsem jen klaunem, s kterým si můžeš hrát:私はあなたを楽しませるピエロ
Budu dál tančit, jak ty pískáš,:あなたの口笛のままに踊り続ける
tak prosím, měj mě rád:だから私を愛して

関連記事
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

schwert

Author:schwert
ご来訪いただきありがとうございます。
言語が違うだけで曲の雰囲気も変わる外国語アニソンの面白さを伝えていくことが当ブログの目標です。

当ブログは毎週日曜朝8:30から放送のプリキュアシリーズを応援しています。
管理人twitterはこちら
淫夢要素はありません。

歌詞の日本語化には以下のサイトを共通して使用しています。
Google翻訳
Glosbe 
Reverso Context 
dict.com
これら以外に各言語に個別対応した辞書サイトも利用します。
ただし素人が訳すものなので「大体こんな内容なのか」程度の訳だと思っていてください。

言語
最新記事
最新コメント
月別アーカイブ
検索フォーム
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

リンク